Trening komunikacijskih veščin
Prihajajoči dogodki
- Trenutno ni razpisanih terminov seminarja!
Seminar je na voljo tudi za kolektiv
Zahtevaj ponudboVsebina seminarja:
- Etična dimenzija komunikacije glede na ciljne skupine (zaupanje - zaupnost osebnih podatkov, prostovoljni vstop, delati v dobrobit; etična dimenzija informacij, ki se navezujejo na delovno mesto in sodelavce).
- Vzpostavljanje odnosa in graditev delovnega odnosa v komunikaciji (faze in tehnike)
- Razmerje med nebesedno (socialno) in besedno (kognitivno) komunikacijo – pomen avtentičnosti pri komunikaciji, vzpostavljanju zaupanja in sodelovanja.
- Opredelitev učinkovitih tehnik za komunikacijo
- postavljanje vprašanj (analiza različnih zvrsti vprašanj, npr. krožna vprašanja, vplivna vprašanja ...)
- tehnika reflektiranja
- tehnika tišine
- tehnika motiviranja
- tehnika empatičnega razumevanja
- tehnika povzemanja in zaključevanja
- tehnika preokviranja
- tehnika metakomunikacije
- Komunikacija z zahtevnimi sogovorniki
- Pravilna uporaba interpretacije in konfrontacije v komunikaciji in pri reševanju konfliktov.
- Moč nebesedne komunikacije v kriznih situacijah