Program konference
sreda, 27. 1. 2016 |
||||
08.00 – 09.00 | Registracija udeležencev | |||
09.00 – 09.20 |
Nagovor organizatorja Velika Modra dvorana
MIB d.o.o., Ljubljana
|
|||
09.20 – 10.30 |
Gifted and Talented in the Early Years Predavanje je v angleškem jeziku, zagotovljen je simultan prevod v slovenski jezik
Velika Modra dvorana
Dr. Margaret Sutherland (Velika Britanija)
|
|||
10.30 – 11.00 | Odmor (kava, čaj, voda, sok, pecivo) | |||
11.00 – 11.45 |
How to Recognize Gifted Toddlers Predavanje je v angleškem jeziku, zagotovljen je simultan prevod v slovenski jezik
Velika Modra dvorana
Willeke Rol (Nizozemska)
|
|||
11.45 – 12.30 |
Nove paradigme-holistički pristup kreativnosti djece predškolsko uzrasta Velika Modra dvorana
Dr. Ljiljana Krneta (Bosna in Hercegovina)
|
|||
12.30 – 13.30 | Kosilo | |||
13.30 – 14.30 | Predstavitev knjig Dr. Margaret Sutherland in transnacionalno srečanje | |||
Dvorana A Pogledi, mnenje in izkušnje |
Dvorana B Ustvarjanje pogojev za razvoj močnih področij pri predšolskemu otroku |
Dvorana C Praktične strategije |
Dvorana D Prepoznavanje močnih področij pri predšolskem otroku |
|
14.30 – 17.00 |
Začetki odkrivanja nadarjenosti pri predšolskem otroku mag. Andreja Ropotar Jagodic, Vrtec Urša Domžale
Nadarjeni otroci: izziv ali nebodigatreba Andreja Škvarč, Vrtec Najdihojca Ljubljana
Nadarjen otrok - otrok s posebnimi potrebami Ljiljana Gomerčič, Miklavžev vrtec, Logatec
Predstavitev dela z nadarjenimi otroki v različnih pedagoških konceptih Alenka Kalan, Kranjski vrtci
Spodbujanje nadarjenosti v različnih pedagoških konceptih v vrtcih v Sloveniji Ida Haramija, OŠ Bojana Ilicha Maribor |
Tim strokovnjakov iz različnih področij odkriva nadarjene in talentirane otroke ter jim nudi okolje za razvijanje le teh Špela Avšič, Vrtec Dobrega Pastirja, Ljubljana
Nadarjen, talentiran otrok - vzgojitelju izziv ali težava? Maja Bezjak, Vrtec Najdihojca, Hajdina
Nadarjeni in talentirani v vrtcu - izziv ali breme? Sonja Ferfolja, Vrtec Škofije, Škofije
Vzgojno izobraževalni pristopi v vrtcu Petra Koritnik, Vrtec Jarše, Ljubljana
Ali so otroci s posebnimi potrebami tudi nadarjeni? Darinka Tomažin, Vrtec Podbočje |
Tvorjenje Sokratovega dialoga pri 5-6 letnih otrocih Dr. Katja Valenčak, Vrtec Kozje
Posredovanje večkodnih besedil jezikovno nadarjenim otrokom v vrtcu Martina Žnidaršič
Spodbujanje otrokovega razvoja s pomočjo slikanice Zelo lačna gosenica Duška Langeršek in Anita Messner Skralovnik, Vrtec pri OŠ Radlje ob Dravi
Spodbujanje učenja v vrtcu, na osnovi programa NTC učenja Leonora Drgan, Vrtec Morje Lucija
Prepoznavanje posebnih spretnosti preko plesnih dejavnosti v prvem starostnem obdobju Veronika Pavlic, Vrtec Najdihojca Ljubljana
Matematični svet CICImatika Natalija Čerček, Cicimatik, Maribor |
Intenzivni mednarodni trening mag. Maruška Željeznov Seničar, MiB d.o.o., Ljubljana
Predstavitev dela vzgojiteljic v Vrtcu Vrhovci, ki so vključeni v projekt Talent Education (ERASMUS+) |
četrtek, 28. 1. 2016 |
||||
08.00 – 09.00 | Registracija udeležencev | |||
09.00 – 09.05 |
Nagovor organizatorja Velika Modra dvorana
MIB d.o.o., Ljubljana
|
|||
09.05 – 09.50 |
Težave na področju odkrivanja in dela z nadarjenimi otroki, opolnomočenje vzgojiteljic Velika Modra dvorana
Dr. Mojca Gabrijelčič Kukanja in dr. Sonja Čotar Konrad, Univerza na Primorskem
|
|||
09.50 – 10.30 |
Povezovanje spoznavanja in edukacije mlajših nadarjenih otrok Velika Modra dvorana
Dr. Ivan Ferbežer
|
|||
10.30 – 11.00 | Odmor (kava, čaj, voda, sok, pecivo) | |||
11.00 – 11.30 |
Miti in predsodki o nadarjenosti predšolskih otrok ter primer dobre prakse - praktične igre za spodbujanje nadarjenosti Velika Modra dvorana
Tjaša Abram in Alenka Žavbi, Vrtci Brezovica
|
|||
11.30 – 12.00 |
Nadarjenost - izziv ali težava Velika Modra dvorana
Ina Stojanovič, Vrtec Otona Župančiča, Ljubljana
|
|||
12.00 – 12.30 |
Strahovi pedagoških delavcev pri delu z nadarjenimi otroki Velika Modra dvorana
Simona Žnidar, Vrtec Mavrica Vojnik
|
|||
12.30 – 13.30 | Kosilo | |||
13.30 – 14.00 | Druženje | |||
Dvorana A Praktične strategije I. |
Dvorana B Praktične strategije II. |
Dvorana C Praktične strategije III. |
Dvorana D Prepoznavanje močnih področij pri predšolskem otroku |
|
14.00 – 16.30 |
Prepoznavanje in spodbujanje potencialno nadarjenih predšolskih otrok s pomočjo NTC programa Vesna Hriberšek, Vrtec Polzela
Nadarjeni predšolski otroci na športnem področju Matic Redelonghi, Vrtec Dobrova
Naravoslovne dejavnosti, ki spodbujajo potencialno nadarjenost v vrtcu Štefanija Pavlic, Vrtec Najdihojca Ljubljana
Vokalna sposobnost dečka Renata Beguš, Vrtec Radovljica
Nadarjen otrok pred koledarjem Mojca Antončič, Vrtec Postojna |
Gibalno čutne zaznave vplivajo na razvoj miselnih sposobnosti in na razvoj nadarjenosti predšolskih otrok Maruša Rozman, Kranjski vrtci
Utelešenje - projekcija - vloga Celostni pristop k razvoju ustvarjalnosti in socialnih spretnosti pri predšolskih nadarjenih otrocih Alenka Vrbančič Simončič, Vrtec Ivana Glinška, Maribor
Pomen igre pri razvijanju specifičnih talentov pri predšolskih otrocih Katja Križe, Vrtec Ptuj
Izvedba aktivnosti Anuška Križnik, Vrtec pri OŠ Vransko |
Čustvene in vedenjske težave nadarjenih predšolskih otrok Barbara Horvat, Vrtec Manja Golarja, Gornja Radgona
Emocionalne značilnosti mlajših nadarjenih otrok Diana Šumenjak, Vrtec Jarše, Ljubljana
Visoko funkcionalni avtisti Tanja Bergant, Vrtec Litija
Kako prepznati nadarjenega otroka v vrtcu Tanja Mejak, Vrtec Postojna |
Intenzivni mednarodni trening mag. Maruška Željeznov Seničar, MiB d.o.o., Ljubljana
Predstavitev dela vzgojiteljic v Vrtcu Vrhovci, ki so vključeni v projekt Talent Education (ERASMUS+) |
16.30 – 17.00 |
Zaključek konference, nagradno žrebanje, napovednik za leto 2016 Velika Modra dvorana
|