Seminarji
Razvijanje socialnih in čustvenih kompetenc pedagoškega delavca
Spoznavanje fizičnega telesa (spoznavanje reakcij na stresne situacije; kako deluje moje telo; ritem mojega telesa; vaje za dihanje in sprostitev telesa).
Čustvovanje - emocije (povezanost telesa in čustev; prepoznavanje občutkov varnosti; stopnja čustvene povezanosti z ljudmi in s samim seboj; prepoznavanje in identifikacija lastnih čustev; upravljanje s čustvi; usmeritev čustev k ...
Več ...Ustvarjalnost predšolskega otroka
- Razvoj ustvarjalnosti pri predšolskem otroku
- Dejavniki spodbudnega okolja za razvoj ustvarjalnost
- Praktične strategije za spodbujanje ustvarjalnosti na različnih področjih (osebna in medosebna inteligentnost, vizualna, verbalna, matematično logična, naravoslovna, umetnostna)
Psihodinamika skupine – kako zagotavljati varno in spodbudno učno okolje
- Definicija psihodinamike skupine v vrtcu ter dejavniki psihodinamike skupine
- Fizično vzgojno izobraževalno okolje in njegov vpliv na psihodinamiko skupine
- Vpliv socialnega vzgojno izobraževalnega okolja na psihodinamiko skupine
- Vpliv čustvenega vzgojno izobraževalnega okolja na psihodinamiko skupine
- Vpliv kurikularnega vzgojno izobraževalnega okolja na psihodinamiko skupine
- Oblikovanje zdrave psihodinamike skupine
Reševanje konfliktov - spodbuda ali ovira
- Opredelitev konflikta – kdaj sploh govorimo o konfliktu?
- Stili konfliktov na delovnem mestu
- Strategije upravljanja konfliktov
- Ravnovesje med asertivnostjo in empatijo
- Posredovanje negativne povratne informacije
- Upravljanje z neprimernim vedenjem
- Upravljanje z agresijo
- Delo z zahtevnimi osebami
- Trije pristopi do konflikta
- Model upravljanja s konflikti – delavnica
- Zaključek seminarja in refleksija
Čustva na delovnem mestu
Čustva na delovnem mestu imajo pomemben vpliv na to kako delovna organizacija komunicira sama s seboj in z zunanjim svetom. Posledice čustvenih stanj, tako vedenjske kot tudi odnosne imajo eksistenčen pomen za posameznike in skupino.
- Energija čustev na delovnem mestu in njen vpliv na življenje posameznika in skupine (hiearhija čustev ...
Razvoj razvijajočega mišljenja pri predšolskem otroku
Mindset paradoks: »Največja grožnja uspehu je izogibanje neuspehu« (Carol Dweck 2014)
Razvijajoče se mišljenje je pomemben dejavnik za motivacijo, napredek in učenje. Je del karakterja osebnosti otroka, ki bistveno določa njegovo uspešnost v življenju. Vrtec je eden izmed okolij, kjer se otrok sooča s svojim mišljenjem (mindsetom) do lastnega učenja ...
Več ...Nemirni in moteči otroci v vrtcu
Otrokovo vedenje je posledica različnih dejavnikov. Ima lahko več funkcij: dobiti, izogniti ali uiti. Na seminarju poskušamo vzgojitelje in druge pedagoške delavce v vrtcih opremiti z znanjem in veščinami (praktičnimi strategijami), kako otroka podpreti pri razumevanju socialnih situacij, izražanju svojih potreb in pri učenju bolj prilagojenih načinov socialnega in čustvenega ...
Več ...Promotor zdravja v VIZ
Zavedamo se, da je dobro zdravje in počutje zaposlenih v vrtcih in šolah pomembno za njihovo kakovostno delo z otroki, starši in sodelavci. Cilj programa je usposobiti posameznike ali skupino posameznikov za promocijo zdravja ter s tem pomagati celotnemu kolektivu k boljšemu počutju, zmanjšanju absentizma (odstotnosti z dela) in prezentizma ...
Več ...Trening komunikacijskih veščin
Vsebina seminarja:
- Etična dimenzija komunikacije glede na ciljne skupine (zaupanje - zaupnost osebnih podatkov, prostovoljni vstop, delati v dobrobit; etična dimenzija informacij, ki se navezujejo na delovno mesto in sodelavce).
- Vzpostavljanje odnosa in graditev delovnega odnosa v komunikaciji (faze in tehnike)
- Razmerje med nebesedno (socialno) in besedno (kognitivno) komunikacijo – pomen avtentičnosti ...
Kako otroka naučiti upravljati s čustvi
Vsebina seminarja:
- Razvoj čustvene inteligence pri otroku (socialno čustveni razvoj otroka) ter stopnja čustvene varne povezanosti otroka z odraslo osebo (praktični prikaz različnih oblik povezanosti med otrokom in odraslim ter predlogi za izboljšanje le-te; igre za povezovanje otroka z odraslim (delavnica)).
- Posledice neizraženih čustev (frustracije, neprilagodljivost, razdražljivost, nepotrpežljivost, samodesktruktivna vedenja ...