Nadarjeni in talentirani predšolski otrok

zbornik, Ljubljana, 2016
ISBN 978-961-93789-3-9
44 prispevkov
350 strani

Zbornik je navoljo tudi v elektronski obliki na www.vzgojitelj.si.

Cena: 30,00 EUR + Poštnina 3,50 EUR
Cena vsebuje DDV.

Vsebina

Plenarna predavanja

  • Dr. Margaret Sutherland (Velika Britanija): Gifted Young Children: constructing learner identities.
  • Willeke Rol (Nizozemska): Gifted Toddlers and pre-schoolers
  • Dr. Ljiljana Krneta (Bosna in Hercegovina): Nove paradigme-holistički pristup kreativnosti djece predškolsko uzrasta
  • Dr. Mojca Gabrijelčič Kukanja, dr. Sonja Čotar Konrad: Izzivi in težave na področju odkrivanja in dela z mlajšimi nadarjenimi otroki
  • Dr. Ivan Ferbežer: Povezovanje identifikacije in edukacije mlajših nadarjenih otrok

Pogledi, mnenje in izkušnje

  • Tjaša Abram, Alenka Žavbi: Miti in predsodki o nadarjenosti predšolskih otrok ter primer dobre prakse
  • Ina Stojanovič: Otrok z darom nadarjenosti
  • Simona Žnidar: Izzivi pri načrtovanju dela s predšolskimi nadarjenimi otroki
  • Andreja Ropotar Jagodic: Kdaj začeti odkrivati nadarjenost pri predšolskem otroku
  • Andreja Škvarč: Ravnanja vzgojiteljev v luči subjektivnih teorij
  • Ljiljana Gomerčič: Nadarjen otrok – otrok, ki potrebuje več
  • Alenka Kalan: Projekcija pedagoških konceptov na temo nadarjeni predšolski otroci v vrtcu
  • Ida Haramija: Nadarjeni otroci v slovenskih vrtcih
  • Ema Jagodic: Nadarjeni otroci v vrtcu

Ustvarjanje pogojev za razvoj močnih področij pri predšolskemu otroku

  • Andraž Caserman: Nadarjeni predšolski otroci ter ključni deležniki
  • Mojca Brglez: Participacija otrok kot pogoj za razvoj otrokovih potencialov
  • Meri Koren: Odkrivanje nadarjenosti med predšolskimi otroki
  • Urška Suhodolčan Homer: Spodbujanje otrokovih močnih področij
  • Špela Avšič: Razvijanje otrokove nadarjenosti v spodbudnem okolju s timom strokovnjakov z različnih področij
  • Maja Bezjak: Nadarjen, talentiran otrok - vzgojitelju izziv ali težava v današnjem času
  • Sonja Ferfolja: Nadarjeni in talentirani v vrtcu
  • Petra Koritnik: Tradicionalni in sodobni pristopi v vrtcu
  • Anuška Križnik: Cilji kurikula kot osnova nabora dejavnosti pri delu z nadarjenimi otroki
  • Darinka Tomažin: Kdo vse je lahko nadarjen?
  • Sara Kompara: Razvijanje nadarjenosti v predšolskem obdobju

Emocionalne in čustvene potrebe nadarjenih predšolskih otrok

  • Barbara Horvat: Psihosocialne težave nadarjenih predšolskih otrok
  • Diana Šumenjak: Emocionalne in socialne značilnosti mlajših nadarjenih otrok
  • Tanja Bergant: Življenje z visoko funkcionalnimi avtisti
  • Ksenija Jerman Skrbinek: Razvijanje in spodbujanje socialne in družbeno odgovorne nadarjenosti

Praktične strategije

  • Dr. Katja Valenčak: Razvijanje/tvorjenje sokratovega dialoga pri predšolskih otrocih, starih 5-6 let
  • Andreja Lipovec: Razvoj učnih potencialov otrok
  • Duška Langeršek, Anita Messner Skralovnik: Slikanica kot metoda za razvijanje otrokovega razvoja
  • Veronika Pavlic: Spodbujanje nadarjenosti v vrtcu preko plesne umetnosti
  • Vesna Hriberšek: Potencialno nadarjen predšolski otrok in NTC program
  • Lidija Stenovec: NTC učenje v praksi
  • mag. Aleš Bole: Uporaba metode NTC učenje kot prilagoditev za delo s potencialno nadarjenimi predšolskimi otroki
  • Dr. Milan Hosta: Playness pedagogika - Inovativni program na področju psiho-motoričnega razvoja predšolskih otrok
  • Matic Redelonghi: Gibalno nadarjeni otroci
  • Štefanija Pavlic: Naravoslovne vsebine in potencialna nadarjenost
  • Renata Beguš: Razvoj glasbene sposobnosti
  • mag. Mojca Antončič: Interakcija nadarjen otrok - odrasel je v območje bližnjega razvoja vodila vse otroke
  • Maruša Rozman: Spodbujanje potencialne nadarjenosti v vrtcu
  • Alenka Vrbančič Simonič: Dejavniki tveganja v socialno emocionalnem razvoju nadarjenih predšolskih otrok in preventivno delovanje z uporabo metod gibalno plesne terapije
  • Helena Banič: Šah v vrtcu